توضیحات دستگاه حضور و غیاب مدل WL50

دستگاه حضور و غیاب مدل WL50 با قابلیت شناسایی از طریق اثرانگشت و رمز عبور محصولی مناسب برای مجموعه های متوسط و کوچک می باشد.این دستگاه از یک منبع تغذیه ۵ ولت ۰.۸ آمپری استفاده می کند.نمایشگر این دستگاه ال سی دی ۲.۸ اینچی می باشد که
WL50
دارای سخنگوی فارسی است. امکان تعریف ۱۰۰۰ اثر انگشت مختلف و ظرفیت تردد ۵۰.۰۰۰ تردد برای این مدل تعبیه شده است. در صورت تمایل تا ۱۰ اثرانگشت برای هر نفر قابل نگهداری است.داشتن نرم‌افزار حضور غیاب و حقوق دستمزد رایگان فارسی ساده و کاربر پسند که به جد می توان گفت در نوع خود بی نظیر است.همراه این دستگاه ویدیوهای آموزشی در خصوص نحوه ی کار با دستگاه حضور غیاب و نرم افزار ارائه می شود و همچنین پشتیبانی نرم افزار فراتکنو بصورت تلفنی ، اینترنتی و حضوری می باشد.

اینترنت اشیا هم پا‌به‌پای گجت‌های پوشیدنی پیش می‌رود. در این تکنولوژی ماشین‌ها با هم حرف می‌زنند و انسان‌های متصل به اینترنت بر آن‌ها نظارت دارند، کارهای‌شان را تحلیل می‌کنند و با توجه به نتیجهٔ پردازش این ابرداده‌ها عکس‌العمل نشان می‌دهند. یکی از نمونه‌های شناخته‌شده این تکنولوژی که از مهمترین مزیت های این دستگاه به شمار می رود ، شبکه ی ارتباطی WIFI  می باشد که بدون نیاز به کابل کشی و فقط در بستر شبکه امکان تخلیه اطلاعات از دستگاه را برای کاربر فراهم می کند.در ضمن دارای قابلیت تخلیه اطلاعات از طریق فلش مموری نیز می باشد.سنسوری که در WL50 بکار رفته است اثر انگشت هر فرد را در کمتر از ۰.۵ ثانیه اسکن کرده و تشخیص می دهد.بدون شک، ارتباط و تعامل این نوع سامانه ها با اتوماسیون اداری سایر قسمت های یک مجموعه، توانسته است نقاط ضعف احتمالی آن را به خوبی بپوشاند. هدف از ارائه ی سیستم حضور و غیاب سهولت در بررسی ساعات کاری کارمندان و همچنین محاسبه دقیق تر حقوقشان بر اساس تردد هایی که انجام داده اند می باشد. اگر به دنبال دستگاهی بی دردسر و نرم افزار کاربردی هستید پیشنهاد ما به شما دستگاه حضور و غیاب مدل WL50 می باشد.

منبع : دستگاه حضور غیاب فراتکنو

نرم افزارهای جانبی

ویژگی های دستگاه
توضیحات
اثر انگشت
۱/۰۰۰ عدد
رمز عبور
دارد
کارت
تشخیص چهره
حافظه تردد
۵۰/۰۰۰ عدد
ارتباطات
Wifi, USB
صفحه نمایش دستگاه
۲.۸ اینچی رنگی
رنگ دستگاه
مشکی با نوار نقره ای
ابعاد دستگاه
۱۶۰*۱۰۵*۳۶ میلیمتر
منبع تغذیه
۵ ولت ۱ آمپر
خروجی رله
باطری داخلی
منوی دستگاه
فارسی
سخنگوی دستگاه
فارسی
قیمت : لطفا تماس بگیرید.